Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Zaplanowane płatności
05-01-2024 05:25
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć wszystkim. Dzisiaj dwa przelewy (przelewy tradycyjne) w zaplanowanych płatnościach nie zostały zrealizowane z powodu braku środków. Na konto przelałem fundusze z samego rana w tym samym dniu płatności. Czy system będzie próbował raz jeszcze dokonać tych zaplanowanych platnisci czy muszę zrobić to sam?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2
(2 594 wyświetleń)
06-01-2024 11:18
Re: Zaplanowane płatności
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Stałe zlecenia wykonujemy w dniu, który został wskazany w dyspozycji, tj. w tym dniu obciążymy rachunek, z którego zleciłeś zlecenie. Przy czym stałe zlecenie na rachunki w innych bankach wysyłamy zgodnie z harmonogramem sesji systemu ELIXIR. Jeśli nie będziesz mieć w tym dniu pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeśli nie wysłaliśmy tego przelewu do 14, to musisz zlecić przelew samodzielnie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość