Odpowiedz

Zaplanowane płatności

Cześć wszystkim. Dzisiaj dwa przelewy (przelewy tradycyjne) w zaplanowanych płatnościach nie zostały zrealizowane z powodu braku środków. Na konto przelałem fundusze z samego rana w tym samym dniu płatności. Czy system będzie próbował raz jeszcze dokonać tych zaplanowanych platnisci czy muszę zrobić to sam?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (1 696 wyświetleń)

Re: Zaplanowane płatności

Stałe zlecenia wykonujemy w dniu, który został wskazany w dyspozycji, tj. w tym dniu obciążymy rachunek, z którego zleciłeś zlecenie. Przy czym stałe zlecenie na rachunki w innych bankach wysyłamy zgodnie z harmonogramem sesji systemu ELIXIR. Jeśli nie będziesz mieć w tym dniu pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeśli nie wysłaliśmy tego przelewu do 14, to musisz zlecić przelew samodzielnie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 642 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy