Płatności

Odpowiedz

Zafuany / zdeciniowany odbiorca - potwierdzanie przelewów

Witam

Robiąc przelew (poprzez aplikację mobilną) do odbiorcy zdefiniowanego zawsze muszę podawać PIN oraz hasło SMS, dlaczego tak się dzieje?Skoro odbiorca jest zdefiniowany to raczej nie ma sensu potwierdzania przelewów, w dodatku dwuetapowo

Pozdrawiam

Karol

 

Odpowiedz
0 Lajków
4k
4k
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 921 wyświetleń)

Re: Zafuany / zdeciniowany odbiorca - potwierdzanie przelewów

Rzeczywiście, jest tak, jak piszesz. Dodanie odbiorcy do listy, nie eliminuje dodatkowych zabezpieczeń jakim jest np. prośba o wpisanie kodu PIN do aplikacji. Ma to za zadanie ułatwienie wysyłania przelewów, żebyś nie musiał każdorazowo uzupełniać wszystkich danych lub szukać ostatniego przelewu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 890 wyświetleń)

Re: Zafuany / zdeciniowany odbiorca - potwierdzanie przelewów

Czy w takim razie jest możliwość wprowadzenia odbiorcy (jako zaufanego) aby nie było potrzeby potwierdzania za każdym razem wysylania przelewów?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
4k
4k
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 886 wyświetleń)

Re: Zafuany / zdeciniowany odbiorca - potwierdzanie przelewów

@4k Nie, nie mamy takiej możliwości. System zawsze może poprosić o autoryzację przelewu wychodzącego. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 838 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 

08-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy