12-04-2021 11:46
Witam
Robiąc przelew (poprzez aplikację mobilną) do odbiorcy zdefiniowanego zawsze muszę podawać PIN oraz hasło SMS, dlaczego tak się dzieje?Skoro odbiorca jest zdefiniowany to raczej nie ma sensu potwierdzania przelewów, w dodatku dwuetapowo
Pozdrawiam
Karol
13-04-2021 11:51
Rzeczywiście, jest tak, jak piszesz. Dodanie odbiorcy do listy, nie eliminuje dodatkowych zabezpieczeń jakim jest np. prośba o wpisanie kodu PIN do aplikacji. Ma to za zadanie ułatwienie wysyłania przelewów, żebyś nie musiał każdorazowo uzupełniać wszystkich danych lub szukać ostatniego przelewu.
13-04-2021 12:06
Czy w takim razie jest możliwość wprowadzenia odbiorcy (jako zaufanego) aby nie było potrzeby potwierdzania za każdym razem wysylania przelewów?
Pozdrawiam
14-04-2021 12:10
@4k Nie, nie mamy takiej możliwości. System zawsze może poprosić o autoryzację przelewu wychodzącego.
Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu.
08-11-2025Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.
08-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |