12-04-2021 11:46
Witam
Robiąc przelew (poprzez aplikację mobilną) do odbiorcy zdefiniowanego zawsze muszę podawać PIN oraz hasło SMS, dlaczego tak się dzieje?Skoro odbiorca jest zdefiniowany to raczej nie ma sensu potwierdzania przelewów, w dodatku dwuetapowo
Pozdrawiam
Karol
13-04-2021 11:51
Rzeczywiście, jest tak, jak piszesz. Dodanie odbiorcy do listy, nie eliminuje dodatkowych zabezpieczeń jakim jest np. prośba o wpisanie kodu PIN do aplikacji. Ma to za zadanie ułatwienie wysyłania przelewów, żebyś nie musiał każdorazowo uzupełniać wszystkich danych lub szukać ostatniego przelewu.
13-04-2021 12:06
Czy w takim razie jest możliwość wprowadzenia odbiorcy (jako zaufanego) aby nie było potrzeby potwierdzania za każdym razem wysylania przelewów?
Pozdrawiam
14-04-2021 12:10
@4k Nie, nie mamy takiej możliwości. System zawsze może poprosić o autoryzację przelewu wychodzącego.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |