Płatności

Odpowiedz

Transakcje internetowe w trybie offline

Dowiedziałem się ostatnio, że transakcje zbliżeniowe oraz przez internet mogą być przeprowadzane w trybie offline, przez co saldo konta może spaść poniżej 0 mimo braku limitu na karcie oraz braku zdolności kredytowej i zaczęła zastanawiać mnie jedna rzecz.

Jeżeli mam puste konto oraz subskrypcję, powiedzmy na 40zł/msc, u jakiegoś usługodawcy, czy może dojść do tego, że usługodawca poprzez transakcje offline zacznie nabijać mi niedozwolony debet na koncie? Do tej pory byłem pewien, że subskrypcja po prostu się nie przedłuży. 

 

Czy każdy usługodawca, któremu nie udaje się przedłużyć automatycznie subskrypcji zakupionej przez internet, może po prostu wymusić przeprowadzenie transakcji offline? Jak dla mnie to brzmi po prostu jak nadużycie. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Melonik1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
06-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 359 wyświetleń)

Re: Transakcje internetowe w trybie offline

Obecnie nie powinno być takiej sytuacji. W większości transakcje są realizowane w trybie online i blokowane na koncie.
Może się jednak zdarzyć, że właściciel terminala czy usługi realizuje płatności w inny sposób. Wtedy dopiero z chwilą rozliczenia transakcji otrzymujemy informację o płatności. W przypadku braku pieniędzy na koncie może pojawić się saldo ujemne. 
Jeśli faktycznie będziesz miał taką sytuację, możesz nam to zgłosić na czacie w Moim ING lub całodobowej infolinii 32 357 00 12. Sprawdzimy to wtedy dla Ciebie.

 

Dodam, że brak pieniędzy na koncie nie jest sposobem na wyłączenie subskrypcji. 
Jeśli nie chcesz by dana płatność była realizowana, powinieneś skontaktować się ze sklepem, w którym zostawiłeś dane swojej karty. 
Tam powinieneś zamknąć subskrypcję. My nie możemy tego zrobić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyższy szczebel decyzyjny

i jak sie zakończyło> kiedy była decyzja?

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy