Płatności

Odpowiedz

Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Pierwszego dnia otrzymałam terminal z popsutą baterią, upłynęło kilka dni na wymianę na nową. Po niecałym miesiącu, zgłaszałam problem z brakiem połączenia w terminalu- 04.06.2021 (piątek), gdyż moi klienci nie mogą dokonać płatności kartą, a na infolini uzyskałam informację, że serwisant przyjedzie w lsobotę lub w poniedziałek 07.06. Mamy wtorek 08.06. nikt się nie pojawił, ja tracę klientów i dochód. Dzwonię na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że serwisant ma przyjechać dzisiaj do godz. 12.00 Po 13.00 dzwonię i składam reklamację, z kierownictwem nikt nie chce mnie połączyć, tylko poinformowano mnie, że do 29.06. rozpatrzą moją reklamację. Przez te 3 tygodnie stracę 80 procent klientów. Współpraca z tym bankiem to kpina, żenada, moja irytacja sięga granic! Nie przedłużę i nie zawrę żadnej umowy z tym bankiem!
Odpowiedz
0 Lajków
Rosa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 995 wyświetleń)

Re: Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Chciałabym przekazać Pani sprawę do zespołu zajmującego się reklamacjami. Czy może Pani podać nam numer zgłoszenia?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
646
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy