Pierwszego dnia otrzymałam terminal z popsutą baterią, upłynęło kilka dni na wymianę na nową. Po niecałym miesiącu, zgłaszałam problem z brakiem połączenia w terminalu- 04.06.2021 (piątek), gdyż moi klienci nie mogą dokonać płatności kartą, a na infolini uzyskałam informację, że serwisant przyjedzie w lsobotę lub w poniedziałek 07.06. Mamy wtorek 08.06. nikt się nie pojawił, ja tracę klientów i dochód. Dzwonię na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że serwisant ma przyjechać dzisiaj do godz. 12.00 Po 13.00 dzwonię i składam reklamację, z kierownictwem nikt nie chce mnie połączyć, tylko poinformowano mnie, że do 29.06. rozpatrzą moją reklamację. Przez te 3 tygodnie stracę 80 procent klientów. Współpraca z tym bankiem to kpina, żenada, moja irytacja sięga granic! Nie przedłużę i nie zawrę żadnej umowy z tym bankiem!