Płatności

Odpowiedz

Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Pierwszego dnia otrzymałam terminal z popsutą baterią, upłynęło kilka dni na wymianę na nową. Po niecałym miesiącu, zgłaszałam problem z brakiem połączenia w terminalu- 04.06.2021 (piątek), gdyż moi klienci nie mogą dokonać płatności kartą, a na infolini uzyskałam informację, że serwisant przyjedzie w lsobotę lub w poniedziałek 07.06. Mamy wtorek 08.06. nikt się nie pojawił, ja tracę klientów i dochód. Dzwonię na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że serwisant ma przyjechać dzisiaj do godz. 12.00 Po 13.00 dzwonię i składam reklamację, z kierownictwem nikt nie chce mnie połączyć, tylko poinformowano mnie, że do 29.06. rozpatrzą moją reklamację. Przez te 3 tygodnie stracę 80 procent klientów. Współpraca z tym bankiem to kpina, żenada, moja irytacja sięga granic! Nie przedłużę i nie zawrę żadnej umowy z tym bankiem!
Odpowiedz
0 Lajków
Rosa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 548 wyświetleń)

Re: Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Chciałabym przekazać Pani sprawę do zespołu zajmującego się reklamacjami. Czy może Pani podać nam numer zgłoszenia?


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 542 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy