Płatności

Odpowiedz

Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Pierwszego dnia otrzymałam terminal z popsutą baterią, upłynęło kilka dni na wymianę na nową. Po niecałym miesiącu, zgłaszałam problem z brakiem połączenia w terminalu- 04.06.2021 (piątek), gdyż moi klienci nie mogą dokonać płatności kartą, a na infolini uzyskałam informację, że serwisant przyjedzie w lsobotę lub w poniedziałek 07.06. Mamy wtorek 08.06. nikt się nie pojawił, ja tracę klientów i dochód. Dzwonię na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że serwisant ma przyjechać dzisiaj do godz. 12.00 Po 13.00 dzwonię i składam reklamację, z kierownictwem nikt nie chce mnie połączyć, tylko poinformowano mnie, że do 29.06. rozpatrzą moją reklamację. Przez te 3 tygodnie stracę 80 procent klientów. Współpraca z tym bankiem to kpina, żenada, moja irytacja sięga granic! Nie przedłużę i nie zawrę żadnej umowy z tym bankiem!
Odpowiedz
0 Lajków
Rosa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 424 wyświetleń)

Re: Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Chciałabym przekazać Pani sprawę do zespołu zajmującego się reklamacjami. Czy może Pani podać nam numer zgłoszenia?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 418 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy