Odpowiedz

Swatch Pay

Na pewno zaraz zacznie się marudzenie kiedy to będzie dostępne w ING? Bedę więc pierwszy w tej sprawie - to kiedy to będzię? Emotikon: Szczęśliwy 

Prawdę mówiąc wcześniej nie słyszałem o tej formie płatności a jak się okazuje zaczyna być dostępna w polskich bankach i jak dla mnie to jest to na co czekałem. Raz że niższa cena zakupu zegarka dwa że działa jak normalny zegarek a nie zabawka do codziennego ładowania!

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
3
25-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 724 wyświetleń)

Re: Swatch Pay

Nie planujemy na ten moment takiego rozwiązania. Jeśli coś się zmieni w tym temacie, damy znać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 670 wyświetleń)

Re.: Swatch Pay

Czy można liczyć na szybkie dołączenie ING do usługi SwatchPay. Zwłaszcza przez wakacjami możliwość „wyposażenia” dziecka w prosty wodoodporny zegarek z możliwością płacenia byłby nieocenionym ułatwieniem dla takich hak ja wieloletnich (23 lata) klientów.
Odpowiedz
0 Lajków
Ukasek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-06-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 297 wyświetleń)

Re: Re.: Swatch Pay

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. Obecnie udostępniamy możliwość płatności zegarkami Apple oraz Garmin Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 274 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy