Płatności

Odpowiedz

Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Czy ktoś może udzielić informacji dlaczego zapłacenie rachunku kartą w punkcie obsługi klienta Inpost ma status "wypłata gotówki" zamiast "płatność kartą". Przecież płacąc w punkcie Inpost kartą nie korzystam z bankomatu jak sugerowałby status "wypłata gotówki".

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (9 972 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Proszę o kontakt z punktem In Post w którym taka transakcja była realizowana. My rozliczamy transakcje na podstawie informacji, które otrzymaliśmy bezpośrednio od danego usługodawcy. Sposób realizowania danej dyspozycji, jest ściśle uzależniony od nich.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 876 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Czyli płacąc w sklepie kartą, transakcja bezgotówkowa może zostać zakwalifikowana jako wypłata gotówki? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 793 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Nie, płatność kartą np. za zakupy w sklepie stacjonarnym jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, nie jako wypłata gotówki.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (9 791 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Otóż to - czyli bank w ogóle nie weryfikuje jakiego typu transakcja tak naprawdę miała miejsce, pomimo tego, że zarówno w punkcie InPost jak i sklepie płacę w ten sam sposób kartą. Wychodzi na to, że płacąc w InPost skorzystałem z bankomatu i wypłaciłem gotówkę, co przecież nie miało miejsca.

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 5 z 6 (9 675 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Proszę o kontakt bezpośrednio z InPost w celu wyjaśnienia co jest powodem zakwalifikowania Twojej transakcji jako wypłaty gotówki.

 

Możesz również złożyć reklamację w banku:

 

  • przez ING BankOnLine: Wiadomości->Nowa wiadomość, jako Rodzaj wiadomości proszę wybrać Reklamacja,
  • za pośrednictwem formularza na stronie banku,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/800 163 012 (pon.-pt.: 8.00 -19.00),
  • w najbliższej placówce banku.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (9 518 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy