01-01-2016 11:59
Czy ktoś może udzielić informacji dlaczego zapłacenie rachunku kartą w punkcie obsługi klienta Inpost ma status "wypłata gotówki" zamiast "płatność kartą". Przecież płacąc w punkcie Inpost kartą nie korzystam z bankomatu jak sugerowałby status "wypłata gotówki".
03-01-2016 12:56
Proszę o kontakt z punktem In Post w którym taka transakcja była realizowana. My rozliczamy transakcje na podstawie informacji, które otrzymaliśmy bezpośrednio od danego usługodawcy. Sposób realizowania danej dyspozycji, jest ściśle uzależniony od nich.
04-01-2016 14:58
Czyli płacąc w sklepie kartą, transakcja bezgotówkowa może zostać zakwalifikowana jako wypłata gotówki? ![]()
04-01-2016 15:03
Nie, płatność kartą np. za zakupy w sklepie stacjonarnym jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, nie jako wypłata gotówki.
06-01-2016 14:02
Otóż to - czyli bank w ogóle nie weryfikuje jakiego typu transakcja tak naprawdę miała miejsce, pomimo tego, że zarówno w punkcie InPost jak i sklepie płacę w ten sam sposób kartą. Wychodzi na to, że płacąc w InPost skorzystałem z bankomatu i wypłaciłem gotówkę, co przecież nie miało miejsca.
07-01-2016 20:12
Proszę o kontakt bezpośrednio z InPost w celu wyjaśnienia co jest powodem zakwalifikowania Twojej transakcji jako wypłaty gotówki.
Możesz również złożyć reklamację w banku:
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |