01-01-2016 11:59
Czy ktoś może udzielić informacji dlaczego zapłacenie rachunku kartą w punkcie obsługi klienta Inpost ma status "wypłata gotówki" zamiast "płatność kartą". Przecież płacąc w punkcie Inpost kartą nie korzystam z bankomatu jak sugerowałby status "wypłata gotówki".
03-01-2016 12:56
Proszę o kontakt z punktem In Post w którym taka transakcja była realizowana. My rozliczamy transakcje na podstawie informacji, które otrzymaliśmy bezpośrednio od danego usługodawcy. Sposób realizowania danej dyspozycji, jest ściśle uzależniony od nich.
04-01-2016 14:58
Czyli płacąc w sklepie kartą, transakcja bezgotówkowa może zostać zakwalifikowana jako wypłata gotówki?
04-01-2016 15:03
Nie, płatność kartą np. za zakupy w sklepie stacjonarnym jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, nie jako wypłata gotówki.
06-01-2016 14:02
Otóż to - czyli bank w ogóle nie weryfikuje jakiego typu transakcja tak naprawdę miała miejsce, pomimo tego, że zarówno w punkcie InPost jak i sklepie płacę w ten sam sposób kartą. Wychodzi na to, że płacąc w InPost skorzystałem z bankomatu i wypłaciłem gotówkę, co przecież nie miało miejsca.
07-01-2016 20:12
Proszę o kontakt bezpośrednio z InPost w celu wyjaśnienia co jest powodem zakwalifikowania Twojej transakcji jako wypłaty gotówki.
Możesz również złożyć reklamację w banku:
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |