Odpowiedz

Przelew do Holandii

Witam Serdecznie posiadam ROR w EURO zrobiłem dziś przelew walutowy do Holandii w kwocie 90 EURO wybrałem opcję SHA bez banków pośredniczących, rozumiem że do Holandii trafi cała kwota 90 EURO czy będzie ona pomiejszona?

W potwierdzeniu przelewu pisało że ponoszę koszt 5 zł za przelew, nie pisało nic o kosztach jakie ponosi odbiorca?

Jaki jest czas realizacji takiego przelewu?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (14 501 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Nie mamy możliwości zagwarantowania, że przelew zostanie zrealizowany bez uczestnictwa banków pośredniczących.

W przypadku wybrania opcji pokrycia kosztów SHA – koszt należne bankowi wysyłającemu pokrywa zleceniodawca, a pozostałe koszty pokrywa beneficjent. Nie znamy oferty banku holenderskiego zatem cięzko gwarantować ze bank odbiorcy nie pobierze dodatkowych opłat.  

Czas realizacji to ok. 3 dni robocze.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (14 453 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Rozumiem, że dla klientów indywidualnych nie jest dostępna żadna inna opcja niż SHA , tylko dla kont firmowych? U mnie po wpisaniu nr konta było tylko SHA. Mam nadzieję że przelew dojdzie jednak w całości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (14 441 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Jeżeli przelew w EUR realizujesz z konta w PLN do Holandii to możesz wybrać opcję pokrycia kosztów SHA lub OUR. Opcja pokrycia kosztów OUR oznacza, że opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez płatnika. Opłata za ten przelew wynosi 40 zł. Natomiast do tego mogą naliczyć się koszty banku odbiorcy, które zaksięgujemy po otrzymaniu takiej informacji z banku odbiorcy.

Jeżeli korzystasz z ING BankOnLine to trzeba wybrać realizację przelewu jako Przelew walutowy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (14 350 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do ty

...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy