Odpowiedz

Problem z płatnością

Witam
Próbuję wykonać przelew podając dane z karty VISA i za każdym razem następuje odmowa. Kilkukrotnie sprawdziłem poprawność wprowadzonych danych, środki znajdują się na koncie, karty nie straciły ważności. Dodam, że płatność będzie w dolarach, a posiadam dwa rachunki (PLN oraz EUR).
W czym leży problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Daviasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (8 589 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością

Sprawdź, czy ustawiłeś wystarczające limity do płatności kartą przez internet:

  • w systemie Moje ING: Moje finanse-karta Visa-Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. To Ty decydujesz, jakie konto chcesz założyć. 
Może to być konto wspólne Komfort lub konto Direct tylko z jednym właścicielem.

Szczegółową ofertę kont możesz sprawdzić na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste

26-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Po ilu dniach decyzja?

26-03-2025
Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Dzień dobry.

 

Czy da się uzyskać kredyt hipoteczny na dom letniskowy całoroczny? Jest on na działce: "Klasoużytki EGiB: Bi inne zabudowane". Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje budynek mies

...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy