Odpowiedz

Problem z płatnością

Witam
Próbuję wykonać przelew podając dane z karty VISA i za każdym razem następuje odmowa. Kilkukrotnie sprawdziłem poprawność wprowadzonych danych, środki znajdują się na koncie, karty nie straciły ważności. Dodam, że płatność będzie w dolarach, a posiadam dwa rachunki (PLN oraz EUR).
W czym leży problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Daviasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (8 613 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością

Sprawdź, czy ustawiłeś wystarczające limity do płatności kartą przez internet:

  • w systemie Moje ING: Moje finanse-karta Visa-Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 565 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jak usunąć zastrzeżoną karte

Zniknie sama po pewnym czasie.

11-04-2025
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

11-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Zostawiam dla innych: 

1. Czasy rzeczywiste u nas pokrywały się co do dnia z czasami procesowymi na stronie ING. Analiza wniosku rozpoczęła się po 5 dniach od jego złożenia, decyzję ostateczną mieliśmy

...

10-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy