Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnością

Witam
Próbuję wykonać przelew podając dane z karty VISA i za każdym razem następuje odmowa. Kilkukrotnie sprawdziłem poprawność wprowadzonych danych, środki znajdują się na koncie, karty nie straciły ważności. Dodam, że płatność będzie w dolarach, a posiadam dwa rachunki (PLN oraz EUR).
W czym leży problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Daviasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (9 283 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością

Sprawdź, czy ustawiłeś wystarczające limity do płatności kartą przez internet:

  • w systemie Moje ING: Moje finanse-karta Visa-Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 235 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

18-12-2025
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy