Płatności

Odpowiedz

Problem z płatnością

Witam
Próbuję wykonać przelew podając dane z karty VISA i za każdym razem następuje odmowa. Kilkukrotnie sprawdziłem poprawność wprowadzonych danych, środki znajdują się na koncie, karty nie straciły ważności. Dodam, że płatność będzie w dolarach, a posiadam dwa rachunki (PLN oraz EUR).
W czym leży problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Daviasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (8 512 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością

Sprawdź, czy ustawiłeś wystarczające limity do płatności kartą przez internet:

  • w systemie Moje ING: Moje finanse-karta Visa-Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 464 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Doładowanie telefonu w ORANGE

Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?

Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet

...

10-02-2025
Problem z MojeID

Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu176334344949966

...

10-02-2025
Re: Re.: Przelew a komornik

Dzień Dobry 

W tym tygodniu czekam na przelew, który nie będzie większy od kwoty wolnej od zajęcia na rachunku bankowym. Kwoty wolnej od zajęcia też jeszcze nie wykorzystałem w tym miesiącu. Czy przych

...

10-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy