Odpowiedz

Problem z płatnością

Witam
Próbuję wykonać przelew podając dane z karty VISA i za każdym razem następuje odmowa. Kilkukrotnie sprawdziłem poprawność wprowadzonych danych, środki znajdują się na koncie, karty nie straciły ważności. Dodam, że płatność będzie w dolarach, a posiadam dwa rachunki (PLN oraz EUR).
W czym leży problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Daviasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (8 890 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością

Sprawdź, czy ustawiłeś wystarczające limity do płatności kartą przez internet:

  • w systemie Moje ING: Moje finanse-karta Visa-Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 842 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż o

...

07-07-2025
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl

07-07-2025
Re: Opcja zobaczenia danych kart platniczych w moim ing

Szkoda ze nie ma lepszego kontaktu aby proponować funkcję bezpośrednio osoba wyżej tylko ze musimy je proponować na forum z którego moderatorzy MOGĄ zaproponować to dalej ale nie muszą.

06-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy