13-02-2017 09:32
Witam posiadam u was konto i chciałbym zapytać o terminal płatniczy czy macie w swojej ofercie bo nie mogę znaleść
14-02-2017 10:25
Obecnie nie oferujemy terminali płatniczych. Ale zachęcam do śledzenia naszej oferty na bieżąco.
Analizujemy możliwość wprowadzenia terminali płatniczych. Dokładnego terminu jeszcze nie znamy.
15-03-2017 09:39
Witam!
Ja rownież jako posiadacz małej firmy jestem zainteresowany terminalem płatniczym. Kiedy będzie wreszcie możliwość zakupienia go u Państwa?
Pozdrawiam,
W.
18-04-2017 19:12
Wprowadziliśmy możliwość zamówienia terminala płatniczego. Zachęcam do odwiedzenia naszej strony, gdzie możesz zapoznać się ze szczegółami tego rozwiązania.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |