Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (934 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Moderator
Moderator icon
38
7
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (852 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@IlonaU czy to znaczy, że te czasy procesowe są rzeczywiste i nie mam co liczyć na decyzję wstępna przez kolejny miesiąc skoro do analizy trafił 14. lipca?

01-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy z uwagi na ich ilość. Wiemy, że nie jest to komfortowe i że bardzo zależy Wam na czasie. Niestety, obecnie nie możemy zagwarant

...

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy