Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (410 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Moderator
Moderator icon
32
7
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (328 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Decyzja negatywna.

@Dzanar Przykro mi, że otrzymałaś negatywną decyzję kredytową. Tutaj niestety nie możemy sprawdzić powodu tej decyzji. Jeśli zależy Ci na dodatkowych informacjach, to zgłoś nam reklamację na tę decyzj

...

16-01-2021
Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

@neta, właśnie zmiana oferty podczas analizy wniosku na nowszą/korzystaniejszą ofertą przy zachowaniu tych samych wytycznych (nie zmienianie okresu kredytu, rat stałych na zmienne i vice versa) moim z

...

16-01-2021
Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

Tak wiem, chodziło właśnie mi o to, że razem z moim specjalistą z ing złożyliśmy nowy wniosek, rezygnując tym samym z podpisania umowy z tej wcześniejszej decyzji. Jedyna niedogodność teraz to ten cza...

16-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy