Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (8 778 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (8 696 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy