Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 271 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (6 189 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja

Brak możliwości zmiany nadanego Loginu do banku na własny

30-05-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.

 

Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z

...

30-05-2024
OKO Bonus, a zastrzeżenie PESEL

Witam,
Od 1 czerwca b.r. wchodzi prawo weryfikacji zastrzeżenia pesel w kilku przypadkach.
Jeżeli mam zastrzeżony pesel, będę mógł w swoim koncie ING otworzyć sobie w aplikacji mobilnej konto OKO Bonus,

...

30-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy