02-11-2020 18:05
Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.
Próbowałem już:
w przeglądarce usunąć telefon z konta
na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację
wyłączyć i włączyć blika
03-11-2020 20:01
@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.
Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami:
- na czacie w Moim ING
- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.
Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.
@Dzanar Przykro mi, że otrzymałaś negatywną decyzję kredytową. Tutaj niestety nie możemy sprawdzić powodu tej decyzji. Jeśli zależy Ci na dodatkowych informacjach, to zgłoś nam reklamację na tę decyzj
... 16-01-2021@neta, właśnie zmiana oferty podczas analizy wniosku na nowszą/korzystaniejszą ofertą przy zachowaniu tych samych wytycznych (nie zmienianie okresu kredytu, rat stałych na zmienne i vice versa) moim z
... 16-01-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |