Odpowiedz

Problem. Blikiem

Witam
Chciałem zacząć korzystać z płatnością blikiem, jednak w aplikacji nie generuje mi kodu. Wchodzę w karty i płatności->bllik-> pokaż kod blik, to jedyne przechodzi na kolejną stronę na której jak mniemam powinien się wyświetlić kod jednak go nie ma. Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Favor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (19 827 wyświetleń)

Re: Problem. Blikiem

[ Edytowane ]

Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (19 748 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, czy podjął Pan już jakieś kroki w tej sprawie? niestety przez pułapkę banku jestem w tej samej sytuacji. Czy składał Pan już wniosek do sądu? Myslał Pan o postępowaniu przeciwko bankowi?

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Witam, mam niestety ten sam problem - jeszcze w mysl prawa przekazanie kwoty do 200 tys może stanowić darowiznę dla dziecka, czego akurat ja nie zamierzałam czynić i trzeba to wytłumaczyć w US. Czy ud

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, Czy udało się Państwu dojść do porozumienia z bankiem? jakie środki Państwo powzięliście w tej sparwie? niestety zostałam w ten sam sposób złapana w ich oszukańczą pułapkę. jeśli będą Pań

...

13-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy