18-04-2018 08:22
19-04-2018 08:23 | Edytowano: 19-04-2018 08:23
Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
Karty wirtualnej z ING nie dodasz do Curve, przynajmniej jeszcze do niedawna się nie dało.
15-10-2024Tak. Możesz dodać kartę do Google Pay, Apple Pay lub płacić kartą Visa w telefonie. Aktualny regulamin znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1104887
15-10-2024To jest oczywiste, że można się skontaktować ze specjalistą ING, nie jest to zbyt odkrywcze, ale w takim razie można zamknąć tę społeczność, skoro ma służyć tylko odsyłaniu do specjalisty ING w banku.
... 15-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |