18-04-2018 08:22
19-04-2018 08:23 | Edytowano: 19-04-2018 08:23
Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |