Odpowiedz

Problem. Blikiem

Witam
Chciałem zacząć korzystać z płatnością blikiem, jednak w aplikacji nie generuje mi kodu. Wchodzę w karty i płatności->bllik-> pokaż kod blik, to jedyne przechodzi na kolejną stronę na której jak mniemam powinien się wyświetlić kod jednak go nie ma. Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Favor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (20 965 wyświetleń)

Re: Problem. Blikiem

[ Edytowane ]

Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (20 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wprowadzenie Samsung Pay

ING faktycznie niektórych sprawach nie słucha kietów za szczególnie bezpieczeństwa i tak jak tu się pisze nowego rozwiązania samsung pay dla telefonów samsung bo jeśli samsung ma swoja aplikacje do pa...

11-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Usunięty link był do strony z opisem jak działa import plików z przelewami w mBanku.
Przepraszam za dodanie linku i dziękuję MateuszF że usunąłeś tylko link a nie cały wpis Emotikon: Szczęśliwy
 
Informacja dla wszystkich n
...

10-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Wszystkie przelewy robimy w MPP. W ING korzystamy z powielania przelewów a w mBanku wczytujemy paczkę Emotikon: Szczęśliwy
(link edytowany przez moderatora).

10-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy