Odpowiedz

Problem. Blikiem

Witam
Chciałem zacząć korzystać z płatnością blikiem, jednak w aplikacji nie generuje mi kodu. Wchodzę w karty i płatności->bllik-> pokaż kod blik, to jedyne przechodzi na kolejną stronę na której jak mniemam powinien się wyświetlić kod jednak go nie ma. Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Favor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (19 823 wyświetleń)

Re: Problem. Blikiem

[ Edytowane ]

Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (19 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelew z Freedom24 -> ING w USD, bank korespondent

Próbuję dokonać przelewu od Brokera Freedom24 -> na konto USD w ING. 
Freedom24 wymaga, żeby podać kod SWIFT Banku Korespondenta dla przelewów w walucie USD. Pytanie jaki bank jest bankiem korespondent

...

09-04-2025
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

OK, dziękuję za informację.

07-04-2025
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

W przypadku śmierci właściciela konta dyspozycja zostanie wypłacona zgodnie z zapisem osobie, która została w niej wpisana. Reszta kwoty, jeśli zostanie i ewentualne pożyczki wpadają w masę spadkową i...

07-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy