18-04-2018 08:22
19-04-2018 08:23 | Edytowano: 19-04-2018 08:23
Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
W dniu 03.11 wpłaciłam 3620zł w urządzeniu Planet Cash. Pojawił się komunikat awaria modułu wpłat. Karta została zwrócona, ale banknoty nie. Wpłata nie została zaksięgowana. Wydruku potwierdzenia nie
... 07-11-2025Witam, 30.10.2025 dostałem SMS: Analizujemy Twój wniosek o kredyt hipoteczny. Ile czasu może potrwać cała procedura aż do ostatecznej decyzji?
06-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |