Odpowiedz

Problem. Blikiem

Witam
Chciałem zacząć korzystać z płatnością blikiem, jednak w aplikacji nie generuje mi kodu. Wchodzę w karty i płatności->bllik-> pokaż kod blik, to jedyne przechodzi na kolejną stronę na której jak mniemam powinien się wyświetlić kod jednak go nie ma. Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Favor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (19 855 wyświetleń)

Re: Problem. Blikiem

[ Edytowane ]

Proszę, sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. W ustawieniach telefonu zerknij, czy datę, godzinę i strefę czasową masz ustwioną jako automatyczną.
Następnie również w ustawieniach telefonu wyczyść dane spod aplikacji: Ustawienia/Aplikacje /Menedżer aplikacji /Moje ING/Pamięć /Wyczyść Pamięć/Wyczyść dane.
Jeżeli wskazówki nie rozwiążą Twojego problemu - skontaktuj się z nami:
-przez usługę Moje ING – zakładka Wiadomości,
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (19 776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy