30-06-2018 21:18
Witam,
Czy coś się zmieniło jeśli chodzi płatność zbliżeniową telefonem? Używam NFC z Master Card.
Do niedawna używając telefonu nie musiałem go odblokowywać, ani nawet podświetlać (Samsung s8)
Teraz muszę odblokować telefon. Nie wiem czy zaszła jakaś zmiana czy ja gdzieś to przypadkowo zmieniłem gdzieś w ustawieniach.
30-06-2018 21:22
Tak, po aktualizacji aplikacji i wprowadzeniu możliwości płacenia telefonem także kartą Visa Zbliżeniową. Teraz, kiedy chcesz zapłacić kartą w telefonie zbliżeniowo może być konieczne wybudzenie telefonu.
30-06-2018 21:27
I nie ma już możliwości ustawienia aby płacić przy wygaszonym ekranie lub uruchomionym Always on display w Samsungu?
30-06-2018 21:34
Przykro nam, od momentu wprowadzenia dwóch kart i aktualizacji aplikacji przy każdej płatności konieczne jest wybudzenie telefonu.
30-06-2018 21:35
Ok, rozumiem. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź i pozdrawiam.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |