20-08-2017 20:25
Witam
Mimo aktywacji usługi, płatność nie mogła być zrealizowana.
Telefon zawibrował po zbliżeniu do terminala, ale płatność nie powiodła się - musiałem zbliżyć kartę.
Co może być przyczyną?
21-08-2017 07:11
Przez bloga trudno jest mi się do tego odnieść, skontaktuj się z naszym działem obsługi kart - 32 357 00 12, sprawdzimy tę kartę i transakcje.
24-08-2017 10:33
Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |