20-08-2017 20:25
Witam
Mimo aktywacji usługi, płatność nie mogła być zrealizowana.
Telefon zawibrował po zbliżeniu do terminala, ale płatność nie powiodła się - musiałem zbliżyć kartę.
Co może być przyczyną?
21-08-2017 07:11
Przez bloga trudno jest mi się do tego odnieść, skontaktuj się z naszym działem obsługi kart - 32 357 00 12, sprawdzimy tę kartę i transakcje.
24-08-2017 10:33
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Na te pytania odpowie Ci nasz specjalista hipoteczny z placówki bankowej. Dla swojej wygody możesz umówić się na spotkanie Wideo z dora
... 19-06-2025Cześć,
planuję w najbliższym czasie kredyt hipoteczny i chciałbym się upewnić, jak długo trzeba być zatrudnionym na umowę o pracę (czas nieokreślony), aby mieć szansę na pozytywną decyzję kredytową.
Czy
... 19-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |