Odpowiedz

PŁATNOŚĆ DOTPAY

Od wczoraj występuje problem z płatnością dotpay z ING. Jak długo to będzie trwało? Brak jest możliwości dokonania intenetowej płatności przy pomocy serwisu dotpay. Po zalogowaniu do rachunku bankowego pojawia się komunikat, iż nie udało się pobrać danych i należy spróbować ponownie. Kolejne próby są nieudane.

W dniu wczorajszym podejmowałam próbę ok. 15 razy zanim w końcu udało mi się zapłacić.

W dniu dzisiejszym problem znowu się pojawił.

Odpowiedz
0 Lajków
Jonat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 159 wyświetleń)

Re.: PŁATNOŚĆ DOTPAY

Przez forum nie będę mógł sprawdzić Twojego zgłoszenia. 

Proszę, wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. Zweryfikujemy to.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 149 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy