Odpowiedz

Re.: Oszustwo

 
Patsos4128
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2023
Wiadomość 11 z 12 (2 863 wyświetleń)

Re: Re.: Oszustwo

Jeśli nie możesz się zalogować, a wszystkie dane podajesz poprawnie, spróbuj nadać nowe hasło do logowania lub odblokować dostęp. Możesz to zrobić przez aplikację, po wybraniu opcji - "nie mogę się zalogować". Znajdziesz ją na ekranie, gdzie prosimy o wpisanie kodu PIN. Taką możliwość znajdziesz również w naszym centrum pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 12 z 12 (2 816 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Mi również odmówiono wydłużenia czasu obowiązywania stałego oprocentowania.

10-02-2025
Re: Zmiana kolejności kont

Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klient

...

09-02-2025
Nowy kredyt czy refinansowanie?

Co jeśli weźmie się w ING kredyt hipoteczny na działkę a kilka lat później potrzeba kredytu na dom? Można powiększyć kwotę kredytu, wziąć dwa osobne kredyty w ING czy trzeba wziąć nowy kredyt w którym...

09-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy