18-03-2023 19:11
20-03-2023 06:12
Jeśli nie możesz się zalogować, a wszystkie dane podajesz poprawnie, spróbuj nadać nowe hasło do logowania lub odblokować dostęp. Możesz to zrobić przez aplikację, po wybraniu opcji - "nie mogę się zalogować". Znajdziesz ją na ekranie, gdzie prosimy o wpisanie kodu PIN. Taką możliwość znajdziesz również w naszym centrum pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy .
Mi również odmówiono wydłużenia czasu obowiązywania stałego oprocentowania.
10-02-2025Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klient
... 09-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |