Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Niestety, nie działa na REDMI NOTE 8 PRO

Korzystam tylko awaryjnie, głównie gdy mam jedynie telefon ze sobą. Z Huawei działało zawsze, ale nie mam już tamtego telefonu. Na Redmi note 8 pro dzisiaj nie działa! Nie pomogło usunięcie i ponowne dodanie płatności kartą w telefonie. Nie pomogło ponowne uruchomienie telefonu i kolejne usunięcie i dodanie płatności telefonem. Skorzystałem więc z innego telefonu, też Redmi note 8 pro, na którym zainstalowałem aplikację, 4.2.0, zalogowałem się, aktywowałem płatności telefonem potwierdziłem smsem i uruchomiłem NFC. Niestety też nie mogłem dokonać płatności po zbliżeniu do terminala i tego drugiego telefonu. Oba Redmi nie inicjowały połączenia, terminal po jakimś czasie przerywał płatność, dlatego jestem pewny, że obecna aplikacja 4.2.0 nie obsługuje wszystkich telefonów, a na pewno dotyczy to Redmi Note 8 pro, obu modeli 64 i 128Gb. Już w domu, po godzinie, gdy miałem dostęp do karty skorzystałem z opcji sprawdź jak działa płatność telefonem i oba telefony zachowały się prawidłowo, wibrowały i wydawały dźwięki po zbliżeniu karty do nich. Terminal w sklepie, Aldi, też był 100% sprawny, bo kasjerka przyjmowała w tym dniu już takie płatności i byłem pierwszym z kłopotami.  W końcu zapłaciłem Blikiem

Odpowiedz
0 Lajków
niebot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 11 z 12 (2 482 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Sprawdź jeszcze, czy naszą aplikację masz ustawioną jako domyślną metodę płatności. Jeżeli standardowe czynności nie pomogły, to musimy dokładniej przeanalizować Twoją sytuację. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Dodam, że oprócz karty Mastercard w telefonie możesz też korzystać z Visy Zbliżeniowej w telefonie i od niedawna z BLIKA Zbliżeniowego. Dzięki tym rozwiązaniom zapłacisz w sklepie zbliżeniowo telefonem.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 12 z 12 (2 441 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy