30-08-2021 20:01
Witam.
Korzystam z karty mastercard w telefonie i od pewnego czasu mam problem z płatnościami. Przy każdej próbie transakcja zostaje odrzucona tj. pojawia się charakterystyczny "ptaszek" po przyłożeniu telefonu do terminala, natomiast płatność jest odrzucona. Dzieje się tak przy każdym terminalu. Dotychczas problem nie występował, a inne formy płatności (przelewy, blik) działają bez zarzutu. Korzystam z leciwego Galaxy S6 z systemem Android 7.0 i próbowałem omawianych na tym forum metod przy podobnym problemie, czyli czyściłem dane aplikacji i ponownie przypisywałem kartę do telefonu, jednak problem nie ustępuje. Czy problem jest po stronie urządzenia?
31-08-2021 19:21
Jeśli zastosowałeś się do zaleceń, o których wspominasz, a Twój kłopot nie został rozwiązany - poproszę, abyś napisał do nas po zalogowaniu się do Moje ING przez opcję Czat na dole strony.
Dzięki temu specjalista przyjmie od Ciebie zgłoszenie, które przekażemy do naszego działu technicznego.
System operacyjny, na którym możesz obsługiwać naszą aplikację to Android (od wersji 7.0) oraz iOS (od wersji 11).
Więc Twój sprzęt, spełnia wymogi odnośnie obsługi naszej aplikacji.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |