Płatności

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - odrzucone transakcje.

Witam.

Korzystam z karty mastercard w telefonie i od pewnego czasu mam problem z płatnościami. Przy każdej próbie transakcja zostaje odrzucona tj. pojawia się charakterystyczny "ptaszek" po przyłożeniu telefonu do terminala, natomiast płatność jest odrzucona. Dzieje się tak przy każdym terminalu. Dotychczas problem nie występował, a inne formy płatności (przelewy, blik) działają bez zarzutu. Korzystam z leciwego Galaxy S6 z systemem Android 7.0 i próbowałem omawianych na tym forum metod przy podobnym problemie, czyli czyściłem dane aplikacji i ponownie przypisywałem kartę do telefonu, jednak problem nie ustępuje. Czy problem jest po stronie urządzenia?

Odpowiedz
0 Lajków
wojmoc96
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 741 wyświetleń)

Re: Mastercard w telefonie - odrzucone transakcje.

Jeśli zastosowałeś się do zaleceń, o których wspominasz, a Twój kłopot nie został rozwiązany - poproszę, abyś napisał do nas po zalogowaniu się do Moje ING przez opcję Czat na dole strony.

Dzięki temu specjalista przyjmie od Ciebie zgłoszenie, które przekażemy do naszego działu technicznego.

 

System operacyjny, na którym możesz obsługiwać naszą aplikację to Android (od wersji 7.0) oraz iOS (od wersji 11).

Więc Twój sprzęt, spełnia wymogi odnośnie obsługi naszej aplikacji.

 

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 682 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy