09-05-2019 19:42
10-05-2019 20:06
Dzień dobry,
limity transakcji dla Apple Pay są wspólne z limitami dla karty płatniczej. Wysokość limitów możesz zmienić m.in. w bankowości internetowej oraz aplikacji Moje ING mobile.
Korzystanie z Apple Pay jest możliwe, jeśli na urządzeniu masz ustawioną blokadę urządzenia oraz (opcjonalnie) użyte są czytniki biometryczne Face ID lub Touch ID.
Większość terminali płatniczych nie wymaga zatwierdzenia transakcji PIN-em do karty (nawet przy kwotach ponad 50 zł). Transakcje są jednak bezpieczne, bo możesz wykonać płatność Apple Pay tylko po poprawnym odblokowaniu urządzenia. Skorzystanie z płatności zegarkiem Apple Watch wymaga wcześniejszego uwierzytelnienia po przez wpisanie na zegarku kodu PIN do zegarka.
Zastrzeżenie lub zamknięcie karty debetowej powoduje, że karta w Apple Pay przestaje działać. Jak otrzymasz nową kartę, to po jej aktywacji, na nowo możesz ją dodać do Apple Pay.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |