Płatności

Odpowiedz

Blokowanie środków na koncie na przyszłe przelewy

W momencie gdy chce zrobić płatność z inną datą niż dzisiejsza to bardzo brakuje mi możliwości blokowania takiej kwoty na koncie do momentu jej wykonania. Jest to bardzo ważne gdy płacę za czynsz, prąd, kablówkę lub inną płatność i środki musza być na koncie by płatność mogła się wykonać. Zdarza się (często) że płatność jest pod koniec miesiąca ale niestety kilka dni przed moją wypłatą i musze wtedy przez cały miesiąc pamiętać żeby mieć do czasu wykonania tej płatności odpowiednie środki na koncie. Jak zapomnę i wydam choćby o 1 zł więcej to przelew nie wyjdzie Emotikon: Smutny Jeżeli była by taka opcja (opcjonalna do zaznaczenia) to kwota była by blokowana i nie mógłbym bym potem pilnować aż tak rygorystycznie środków na koncie - szczególnie jak te płatności są w różnych dniach. Wiem ze mogę dużo wcześniej zapłacić ale wtedy niejako kredytuję takiego dostawcę usługi...

Takie opcja ma konkurencja np. Credit Agricole i tutaj w ING baaaaaardzo mi tego brakuje ....

 

Medius
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
02-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 512 wyświetleń)

Re: Blokowanie środków na koncie na przyszłe przelewy

Dziękujemy za twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy
Faktycznie, nie mamy takiej opcji, żeby zablokować pieniądze na płatność, z przyszłą datą realizacji. Rozwiązaniem, które może Ci to ułatwić, to założenie dodatkowego konta rozliczeniowego np. Direct, bez karty. Wtedy będzie ono bezpłatne. Odłożenie konkretnej kwoty na dane płatności i utworzenie stałych zleceń właśnie z tego konta. Dzięki temu, będziesz miał lepszą kontrolę nad swoimi finansami Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy