Odpowiedz

Blokada

[ Edytowane ]

Witam Serdecznie.

 

Chciałbym się zapytać jaka jest różnica między kwotą z blokady a kwotą rozliczoną. Która ostatecznie będzie właściwa, pierwsza czy druga?

Pozdrawiam

Patryk49
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
21-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 722 wyświetleń)

Re: Blokada

@Patryk49 Blokada płatności następuje w momencie zapłaty - jest to zgoda banku na transakcję, Do kilku dni roboczych otrzymujemy rozliczenie z punktu, w którym płaciłeś. Jeżeli transakcja była w walucie obcej lub była to wcześniej np. tylko rezerwacja, kwota rozliczenia może się różnić - jednak to ona jest dla nas wiążąca.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 676 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy