Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Wczoraj tj. 14.04. wpłaciłem gotówkę 2.600 zł. Dzisiaj zgłosiłem reklamację numer 012555/042021. Przez bankowość internetową przekazałem skan potwierdzenia, że środki zostały wpłacone na konto. Proszę o jak najszybsze załatwienie sprawy ponieważ środki te są mi niezbędne do zapłacenia kontrahentowi za towar który zamówiłem.  

Odpowiedz
0 Lajków
wojtek1982
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 119 wyświetleń)

Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 115 wyświetleń)

Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 4 (2 093 wyświetleń)

Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dziękuje za bardzo szybką pomoc. Środki są na koncie. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
wojtek1982
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 087 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy