13-12-2018 23:48 | Edytowano: 13-12-2018 23:53
Zgłoszenie: 008310/122018
Dzień dobry,
jestem bardzo zdenerwowana, dzisiaj wieczorem w Toruniu we wpłatomacie w Oddziale banku przy Szosie Chełmińskiej 26 bankomat zatrzymał mi 400 zł, po tym wyświetlil się komunikat o awarii sprzetu, wydalo mi karte, potwierdzenia nie było, środkow nie ma na koncie! Nie ma po niczym śladu!
Reklamację zglosilam przez infolinie zaraz po zajsciu. Pani z infolinii powiedziała, że nie może nikogo wysłać przy awarii sprzętu, mogę jedynie zgłosić reklamację. Na rozpatrzenie reklamacji czeka się 7 dni!!! Takie rzeczy powinny być załatwiane od razu w oddziale, najpóźniej następnego dnia (jeżeli jest już zamknięty). Nie jest moją winą wadliwe działanie wpłatomatu. Co tutaj można rozpatrywać aż siedem dni, skoro urządzenie jest monitorowane?! Jeżeli ktoś wpłaca pieniądze, wpłatomat je zatrzymuje, takie pieniądze zwraca się od razu!
Po tych wszystkich innych ostatnich awariach tracę zaufanie do tego banku. Jeżeli przyjdzie mi czekać aż siedem dni na odzyskanie pieniędzy, które miałam przeznaczyć na opłaty, przeżywać ogromny stres, przenoszę się gdzie indziej. I każdemu odradzę założenie tu konta.
16-12-2018 12:01
Proszę sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. Przekazano nam, że widnieją tam nowe informacje w sprawie, którą zgłosiłaś
14-05-2019 17:57
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |