08-10-2020 21:41
08-10-2020 21:53
@Harioli19 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To ważne, aby przy wpłacie pieniędzy za pomocą naszego urządzenia, mieć policzone pieniądze i zastosować się do wszystkich wskazówek, które wyświetlają się na ekranie. Oczywiście przesłałem numer Twojego zgłoszenia z prośbą o przyśpieszenie jego rozpatrzenia. Sprawdzimy wpłatomat, o którym wspominasz i na tej podstawie ustalimy jaką kwotę trzeba zaksięgować na Twoim koncie. Nie do końca jednak rozumiem, w którym momencie Cię oszukaliśmy Tym bardziej, że jeszcze nie zdążyliśmy nawet rozpatrzyć Twojej reklamacji
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |