31-08-2021 09:57
Specjalnie zalogowałm się, aby opisać sytuację bankomatu przy oddziale ING w Krakowie ul. Kijowska.
Do wpłatomatu nie można wpłacać banknotów 200 zł. Wpłatomat nie przyjmuje. Przy okienku pracownicy nie mają do czynienia z gotówką, nie mogą rozmienić itd. Można iść do dowolnego sklepu w okolicy i coś kupić i rozmienić.
ALE: wczoraj, kiedy wypłacałam z tegoż bankomatu pieniądze, to wypłacił mi banknotem 200 zł.
Nie będę tutaj opisywac moich emocji, bo każdy klient zrozumie, jaki stosunek do nas, klientów, ma ING.
Serdecznie gratuluję podsypywania do bankomatu niechcianych 200 złotówek.
01-09-2021 10:10
@krakow2021 Prosimy, napisz nam dokładnie, w jaki sposób wpłatomat nie przyjmuje od Ciebie banknotu 200 zł? Czy na ekranie pojawia się jakiś błąd, czy urządzenie nie chce zaksięgować tych banknotów? Co masz na myśli pisząc: "Serdecznie gratuluję podsypywania do bankomatu niechcianych 200 złotówek."? Standardowo nasze wpłatomaty przyjmują wszystkie dostępne nominały w PLN. Jeśli wpłata jest niedostępna może to oznaczać, że wpłatomat jest przepełniony. Przekażemy do odpowiedniego zespołu Twoją wiadomość z dodatkowymi informacjami i to sprawdzimy. Oddział na kijowskiej jest bezkasowy, natomiast specjaliści w oddziale z obsługą kasową nie prowadzą wymiany banknotów. Przepraszamy, że po zwróceniu im uwagi o niesprawnym wpłatomacie nie przyjęli od Ciebie odpowiedniego zgłoszenia. Już wtedy sprawa byłaby w toku.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |