Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi pieniądze

[ Edytowane ]

Dzień dobry, wczoraj wieczorem próbowałam wpłacić pieniądze we wpłatomacie na ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Wpłatomat zaczął mielić gotówkę, po czym pokazała się plansza o przekroczeniu limitu gotówki, a następnie "out of service". Nie dostałam potwierdzenia, pieniądze nie pojawiły się na koncie. To była dla  mnie duża suma, 3700 zł, której potrzebowałam (i dalej potrzebuję) natychmiast. Zgłosiłam problem przez infolinię, numer reklamacji to 024728/082021 - dostałam informację, że ROZPATRZENIE będzie do 16 września... jak możecie odcinać klientów od środków na ponad dwa tygodnie, kiedy wina jest po stronie Waszego urządzenia? Wpłatomat jest w pomieszczeniu, w centrum miasta, na pewno są tam kamery. Proszę o przyspieszenie dzialań gdyż tak jak pisałam, nie mam środków do życia i zapłacenia podatków. Aha, nie dostalam też jeszcze żadnej wiadomości w tym temacie w "Moim ING"

Odpowiedz
0 Lajków
olga_pe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 125 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

UWAGA: napisałam też na czacie (jestem zdesperowana) i Pani szybko popchnęła sprawę, mówiąc że do 30 sierpnia dostanę zwrot. Dziękuję za pomoc ale i tak uważam, że takie sytuacje powinny być rozwiązywane natychmiast.
Odpowiedz
0 Lajków
olga_pe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-08-2021
Wiadomość 2 z 4 (4 115 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Skontaktuj się proszę z nami na czacie przez usługę Moje ING lub z całodobową infolinią: 32 357 00 69.
Przekażemy Ci wtedy aktualną informację o statusie Twojego zgłoszenia. 

 

Jak otrzymałaś już informację o zwrocie do 30 sierpnia i rozpatrzeniu zgłoszenia, do tego czasu powinnaś mieć gotówkę na koncie.

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (4 078 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

Wspólczuję niemocy.
Odpowiedz
0 Lajków
krakow2021
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-08-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 993 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy