Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi pieniądze

[ Edytowane ]

Dzień dobry, wczoraj wieczorem próbowałam wpłacić pieniądze we wpłatomacie na ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Wpłatomat zaczął mielić gotówkę, po czym pokazała się plansza o przekroczeniu limitu gotówki, a następnie "out of service". Nie dostałam potwierdzenia, pieniądze nie pojawiły się na koncie. To była dla  mnie duża suma, 3700 zł, której potrzebowałam (i dalej potrzebuję) natychmiast. Zgłosiłam problem przez infolinię, numer reklamacji to 024728/082021 - dostałam informację, że ROZPATRZENIE będzie do 16 września... jak możecie odcinać klientów od środków na ponad dwa tygodnie, kiedy wina jest po stronie Waszego urządzenia? Wpłatomat jest w pomieszczeniu, w centrum miasta, na pewno są tam kamery. Proszę o przyspieszenie dzialań gdyż tak jak pisałam, nie mam środków do życia i zapłacenia podatków. Aha, nie dostalam też jeszcze żadnej wiadomości w tym temacie w "Moim ING"

Odpowiedz
0 Lajków
olga_pe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 501 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

UWAGA: napisałam też na czacie (jestem zdesperowana) i Pani szybko popchnęła sprawę, mówiąc że do 30 sierpnia dostanę zwrot. Dziękuję za pomoc ale i tak uważam, że takie sytuacje powinny być rozwiązywane natychmiast.
Odpowiedz
0 Lajków
olga_pe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-08-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 491 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Skontaktuj się proszę z nami na czacie przez usługę Moje ING lub z całodobową infolinią: 32 357 00 69.
Przekażemy Ci wtedy aktualną informację o statusie Twojego zgłoszenia. 

 

Jak otrzymałaś już informację o zwrocie do 30 sierpnia i rozpatrzeniu zgłoszenia, do tego czasu powinnaś mieć gotówkę na koncie.

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (3 454 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze

Wspólczuję niemocy.
Odpowiedz
0 Lajków
krakow2021
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-08-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 369 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@websafe płotki nie płotki zawsze to pieniądz - przy przejściu na ING Business zmieniają się opłaty.

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

A pozwalają już JDG przechodzić na ING Business? Mnie na przestrzeni 8 miesięcy dwa razy obiecano, że ktoś z banku się w tej sprawie ze mną skontaktuje i lipa. Widocznie ich takie płotki nie interesuj...

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Skandal! Lakoniczny komunikat bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Przelewy staną się uciążliwe. Czas zacząć szukać alternatywy.

23-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy