05-09-2023 12:56
05-09-2023 12:58
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zarejestrujemy reklamację w celu zaksięgowania wpłaty
05-09-2023 13:09
05-09-2023 13:10
05-09-2023 13:13
Przekazałem prośbę o przyspieszenie reklamacji.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |