21-04-2017 16:32
Dnia 21.04.2017r. ok. godziny 14:10 chciałem wpłacić 900zł w wpłatomacie firmy Planet Cash (sygnowany przez ING) w Gdyni przy ul.Plac Górnośląski . Pieniądze zostały włożone do podajnika , po czym wciągnięte i przeliczone. Na ekranie wyświetliła się kwota, którą wpłaciłem, czyli 100x9 więc zatwierdziłem, po czym pojawił się "błąd transakcji skontaktuj się ze swoim odziałem banku". Po wszystkim wyskoczyła karta i pusty kwit.. pieniędzy już nie zobaczyłem. Po telefonie do Planet Cash, jako własciciela maszyny , przełączyli mnie na dział reklamacji w banku ING. Tam Pani przyjęła zgłoszenie. Szczerze, obsługa nie jest dla mnie zadawalająca ,bo ani śladu pieniedzy na koncie, ani żadnego potwierdzenia tego błędu. Czy maszyna nie powinna zostać zabezpieczona odrazu po zdarzeniu ? jaką mam pewnośc, że zwrócą mi całą kwotę którą wpłaciłem ? Oczywiście spychologia ,że to do ING należy sprawa, a ING ,że to nie są wpłatomaty ING i że Planet Cash za to odpowiada... Czy mam iść z tym na policje ? aby oni zabezpieczyli monitoring z maszyny ? ktoś miał podobną sytuacje z PC ?
22-04-2017 16:52
Jeżeli przyjęliśmy już takie zgłoszenie, prosimy o cierpliwość. Przeliczymy urządzenie i zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |