10-08-2024 15:17
Dzisiaj rano wpłaciłem pieniądze we wpłatomacie ING na ulicy Krakowskiej 67/68 w Szczecinie. Wpłatomat przyjął kartę, poprosił o sumę pieniędzy, którą chce wpłacić, włożyłem banknoty, a kiedy zaczął liczyć wyświetlił błąd, który mówił że powinienem spróbować w innym wpłatomacie, ponieważ w tym nie można dokonać wpłaty, dostałem kartę z powrotem a pieniędzy już nie. Automat potem się zawiesił i wyświetlił że system Windows musi zostać uruchomiony ponownie. Rachunki do opłacenia czekają, a pieniędzy nie ma
Nie mogę sobie pozwolić na czekanie aż sprawa zostanie rozpatrzona do Września.. Proszę o pilne rozpatrzenie mojego zgłoszenia. Numer zgłoszenia: 106725/082024
10-08-2024 15:40 | Edytowano: 10-08-2024 15:42
Przekazałem do analityków prośbę o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |