Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

13.10.2024 czyli dzisiaj około godziny 18:30 wpłacałam do bankomatu pieniądze w kwocie 700 złotych metodą blik, nagle podczas wpłaty na ekranie wyświetlił się napis że wpłatomat jest chwilowo nieczynny , wpłatomat zabrał pieniądze i nie pojawiły się one na koncie. O co chodzi, złozyłam reklamacje przez bank ING i pisze że odpowiedź uzyskam dopiero do 4 listopada! To miesiąc czasu, pieniądze potrzebne są mi teraz na codzienne wydatki, z czego mam teraz żyć? Proszę o przyspieszenie tego procesu nie mogę tyle czekać. Numer zgłoszenia to 108956/102024
Odpowiedz
0 Lajków
wikgol7969
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 627 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
127
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 570 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy