Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

13.10.2024 czyli dzisiaj około godziny 18:30 wpłacałam do bankomatu pieniądze w kwocie 700 złotych metodą blik, nagle podczas wpłaty na ekranie wyświetlił się napis że wpłatomat jest chwilowo nieczynny , wpłatomat zabrał pieniądze i nie pojawiły się one na koncie. O co chodzi, złozyłam reklamacje przez bank ING i pisze że odpowiedź uzyskam dopiero do 4 listopada! To miesiąc czasu, pieniądze potrzebne są mi teraz na codzienne wydatki, z czego mam teraz żyć? Proszę o przyspieszenie tego procesu nie mogę tyle czekać. Numer zgłoszenia to 108956/102024
Odpowiedz
0 Lajków
wikgol7969
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (799 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (742 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Płatności telefonem przez aplikację ING

Proszę czytać ze zrozumieniem. Temat dotyczy płatności za pomocą ING a nie Google Pay.

Doskonale wiem , że usługi Google nie działają na telefonach Huawei.

21-02-2025
Re.: Zepp Pay - zegarki amazfit

Nie wiem kiedy ING jako pierwszy wdrażał nowe metody płatności, ale na pewno było to dawno Emotikon: Mrugający

Tutaj nie ma nawet Xiaomi Pay także o jakichkolwiek bardziej egzotycznych "payach" można tylko pomarzyć.

21-02-2025
Zepp Pay - zegarki amazfit

Witam serdecznie, czy bank planuje wprowadzić płatność Zepp Pay? Myślę, że użytkowników zegarków Amazfit przybywa i byłaby to fajna opcja dla banku, który do tej pory jako jeden z pierwszych wdrażał n

...

21-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy