Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

13.10.2024 czyli dzisiaj około godziny 18:30 wpłacałam do bankomatu pieniądze w kwocie 700 złotych metodą blik, nagle podczas wpłaty na ekranie wyświetlił się napis że wpłatomat jest chwilowo nieczynny , wpłatomat zabrał pieniądze i nie pojawiły się one na koncie. O co chodzi, złozyłam reklamacje przez bank ING i pisze że odpowiedź uzyskam dopiero do 4 listopada! To miesiąc czasu, pieniądze potrzebne są mi teraz na codzienne wydatki, z czego mam teraz żyć? Proszę o przyspieszenie tego procesu nie mogę tyle czekać. Numer zgłoszenia to 108956/102024
Odpowiedz
0 Lajków
wikgol7969
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (665 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
113
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (608 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy