Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

13.10.2024 czyli dzisiaj około godziny 18:30 wpłacałam do bankomatu pieniądze w kwocie 700 złotych metodą blik, nagle podczas wpłaty na ekranie wyświetlił się napis że wpłatomat jest chwilowo nieczynny , wpłatomat zabrał pieniądze i nie pojawiły się one na koncie. O co chodzi, złozyłam reklamacje przez bank ING i pisze że odpowiedź uzyskam dopiero do 4 listopada! To miesiąc czasu, pieniądze potrzebne są mi teraz na codzienne wydatki, z czego mam teraz żyć? Proszę o przyspieszenie tego procesu nie mogę tyle czekać. Numer zgłoszenia to 108956/102024
Odpowiedz
0 Lajków
wikgol7969
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (756 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty.

Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (699 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy