17-07-2024 13:44
Witam, dziś dokonywałam wpłaty we wpłatomacie ING. Wpisałam BLIK, włożyłam pieniądze i pojawił się komunikat o błędzie "błąd przetwarzania transakcji". Pieniądze nie wróciły, bo nie otworzyło się to miejsce gdzie je wkładałam... Zgłosiłam telefonicznie reklamację, to spora suma, a data rozpatrzenia to 21 dni, Czy można to przyśpieszyć, skoro to wina wpłatomatu, który nie zwrócił pieniędzy mimo błędu??? Numer reklamacji 113397/07/2024.
18-07-2024 11:51
19-07-2024 17:18
Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |