17-07-2024 13:44
Witam, dziś dokonywałam wpłaty we wpłatomacie ING. Wpisałam BLIK, włożyłam pieniądze i pojawił się komunikat o błędzie "błąd przetwarzania transakcji". Pieniądze nie wróciły, bo nie otworzyło się to miejsce gdzie je wkładałam... Zgłosiłam telefonicznie reklamację, to spora suma, a data rozpatrzenia to 21 dni, Czy można to przyśpieszyć, skoro to wina wpłatomatu, który nie zwrócił pieniędzy mimo błędu??? Numer reklamacji 113397/07/2024.
18-07-2024 11:51
19-07-2024 17:18
Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |