17-07-2024 13:44
Witam, dziś dokonywałam wpłaty we wpłatomacie ING. Wpisałam BLIK, włożyłam pieniądze i pojawił się komunikat o błędzie "błąd przetwarzania transakcji". Pieniądze nie wróciły, bo nie otworzyło się to miejsce gdzie je wkładałam... Zgłosiłam telefonicznie reklamację, to spora suma, a data rozpatrzenia to 21 dni, Czy można to przyśpieszyć, skoro to wina wpłatomatu, który nie zwrócił pieniędzy mimo błędu??? Numer reklamacji 113397/07/2024.
18-07-2024 11:51
19-07-2024 17:18
Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |