Odpowiedz

Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

24.09.2023 chciałam wpłacić pieniądze wpłatomacie .po czym nastąpiła awaria wplatomatu .Wpłacona kwota to 2600zl . Po której niema śladu .odrazu zostało zgłoszone na infolinie, na infolini cały czas mówią ze maja czas do 13.10. To są chyba jakieś żarty ? Czekać na swoje pieniądze 3 tyg?! Co by było gdybym naprawdę niemiala środków z czego miałabym żyć przez te 3 tyg?. Minęły dwa dni i dalej zgloszenie jest w trakcie analizy.Do tego było wpłacane przy największym budynku Ing w Polsce w Katowicach na Sokolskiej 34 …Numer zgłoszenia: 117522/092023
Odpowiedz
0 Lajków
KaroliD95
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-09-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 756 wyświetleń)

Re: Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

Rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Po zgłoszeniu podajemy maksymalny czas, który pozwoli nam sprawdzić dany wpłatomat.

Dobrze, że podałaś numer reklamacji. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie do zespołu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 739 wyświetleń)

Re: Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

Mamy nadzieję, że sprawę uda się szybko załatwić. Informacje związane z reklamacją znajdziesz w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy