26-09-2023 11:44
26-09-2023 12:02
Rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Po zgłoszeniu podajemy maksymalny czas, który pozwoli nam sprawdzić dany wpłatomat.
Dobrze, że podałaś numer reklamacji. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie do zespołu reklamacji.
27-09-2023 12:25
Mamy nadzieję, że sprawę uda się szybko załatwić. Informacje związane z reklamacją znajdziesz w Moim ING.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |