Odpowiedz

Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

24.09.2023 chciałam wpłacić pieniądze wpłatomacie .po czym nastąpiła awaria wplatomatu .Wpłacona kwota to 2600zl . Po której niema śladu .odrazu zostało zgłoszone na infolinie, na infolini cały czas mówią ze maja czas do 13.10. To są chyba jakieś żarty ? Czekać na swoje pieniądze 3 tyg?! Co by było gdybym naprawdę niemiala środków z czego miałabym żyć przez te 3 tyg?. Minęły dwa dni i dalej zgloszenie jest w trakcie analizy.Do tego było wpłacane przy największym budynku Ing w Polsce w Katowicach na Sokolskiej 34 …Numer zgłoszenia: 117522/092023
Odpowiedz
0 Lajków
KaroliD95
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-09-2023
Wiadomość 1 z 3 (3 020 wyświetleń)

Re: Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

Rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Po zgłoszeniu podajemy maksymalny czas, który pozwoli nam sprawdzić dany wpłatomat.

Dobrze, że podałaś numer reklamacji. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie do zespołu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 003 wyświetleń)

Re: Wpłatomat brak wpłaconych pieniędzy

Mamy nadzieję, że sprawę uda się szybko załatwić. Informacje związane z reklamacją znajdziesz w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 944 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy