06-02-2023 09:22
06-02-2023 09:29
Dziękujemy za zgłoszenie tej sytuacji. Twoją prośbę o pilną realizację przekażemy do odpowiedniej jednostki.
06-02-2023 09:31
13-04-2023 07:56
Czy udało Ci się odzyskać pieniądze? Jestem w podobnej sytuacji i bardzo się stresuję
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |