27-08-2020 17:49
21.08.2020r. wpłacałam 20tys zł. we wpłatomacie z czego na konto wpłynęło 15 tys. Wpłatomat pobrał 5 tysięcy zł. i nie zaksięgował ich na moim koncie, od razu zgłosiłam całe zdarzenie w oddziale (nr zgłoszenia: 016037/082020). To dla mnie bardzo duża kwota, a każdy dzień oczekiwania to dodatkowy stres. Proszę o pilne potraktowanie sprawy!
27-08-2020 18:13
Twoją sprawę przekazałam do odpowiedniego zespołu, z prośbą o jak najszybsze załatwienie. Mam nadzieję, że uda się nam szybko zakończyć zgłoszenie i odzyskasz pieniądze.
27-08-2020 18:26
Pieniądze właśnie zostały zaksięgowane. Dziękuję za przyspieszenie rozpatrywania zgłoszenia
27-08-2020 18:27
Świetna informacja
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |