Odpowiedz

Reklamacja

Proszę o przyjęcie następującej reklamacji. Co chwile mnie rozłącza. Gdyby mnie rozłączyło proszę również złożyć reklamacje. Dziś założyłam u państwa konto w banku na szewskiej we Wrocławiu. Pracownica zachęciła mnie do przestestowania opcji wpłaty blik. Wpłacałam blikiem 3500 PLN. Wpłatomat się wyłączył kwota się nie zaksięgowała na koncie. Niestety - pracownica powiedziała ze nie można otworzyć bankomatu i przeliczyć środków w związku z czym powiedziała ze mogę poprosić o uznanie warunkowe reklamacji jeśli oświadcze ze taka sytuacja miała miejsce. Powiedziała tez ze lepiej złożyć reklamacje na czacie lub telefonicznie niż w placówce. Proszę o przyjęcie reklamacji uwzględnienie prośby o uznanie warunkowe gdyż są to moje ostatnie pieniądze i o podanie mi jej numeru


To treść mojej reklamacji o numerze 029332/032021
Bardzo proszę o wystosowanie prośby o przyspieszenie i o uznanie warunkiem gdyż to moje jedyne środki. Zostałam bez niczego...
Proszę o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
basiedl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 961 wyświetleń)

Re: Reklamacja

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 955 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy