24-11-2015 21:12
Przecież jeżeli możesz zapewnić jeden wpływ w miesiacu na 10000 zł to możesz skorzystać z konta Premium i wszystko będzie bezpłatne.... (konto też )
Pozdr
S.
25-11-2015 09:10
sprawdzilem nowa mapke bankomatów na Zawadzie w Elblągu zadnego bankomatu
Weźmiemy podaną lokalizację pod uwagę
25-11-2015 09:37
viking napisali:
Mam w ING konto osobiste i firmowe, dwa konta oszczędnościowe, mały kredyt i co miesiąc wpływy około 10 000. Jesli wprowadzicie opłaty za wypłaty z obcych bankomatów to zrezygnuję z waszych usług...
Jak wspomniał @S0079 przy jednorazowym wpływie w wys 10.000 zł, konto Premium będziesz miał bez żadnych opłat, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce pozostaną bez opłat. Zachęcam do zapoznania się z ofertą Konta Premium lub wypełnij formularz kontaktu, oddzwonimy do Ciebie i przedstawimy ofertę.
25-11-2015 10:00 | Edytowano: 25-11-2015 10:02
Fatalna decyzja banku. Jestem juz zmeczony przeszukiwaniem regulaminow oraz umow w poszukiwaniu mikro-prowizji i zastanawianiu sie ile to miesiecznie mnie bedzie kosztowac.
Po pierwsze przy pojedynczej wyplacie 200zl i prowizji 2.5zl stanowiacej 1.25% mozna odniesc wrazenie, ze nie jest to duzo. Ale zbierajac razem wszystkie wyplaty w miesiacu moze sie okazac, ze jest tego calkiem sporo. Dajac do dyspozycji tylko swoje bankomaty i PlanetCash, Bank niejako zmusza do transakcji elektronicznych (lub uzycia ich bankomatu). Bank nie powinien ograniczac!!!
Po drugie, jesli wyplace 50zl, to przy stalej prowizji 2.5zl stanowi to juz 5%!!! Czy to by nie za duzo?
Po trzecie - jest oferta Komfort, przy ktorej prowizje za wyplate sa znoszone, ale kosztuje to 12zl (jesli dobrze pamietam) i nie zwalnia z prowizji w przypadku nieuzywania karty!!!
Cenilem do tej pory ING za jasne i "ludzkie" warunki prowadzenia konta, moge placic stala kwote miesiecznie przy gwarancji, ze zadne inne mikro-prowizje nie zostana mi naliczone. To co Bank teraz wprowadzil jest dla mnie nie do przyjecia.
25-11-2015 16:29
espirit napisali:
1/ Dlaczego wobec panującej deflacji tłumaczycie klientom podwyżkę wzrostem wynagrodzeń, a nie szczerze wskazujecie, że chodzi o zachowanie wysokiego zysku banku? Nawet po jego spadku będziecie mieć godziwy zysk. Stopy zwrotu z inwestycji bankowych w Polsce są wyższe niz w innych krajach Europy (szczególnie Zachodniej).
Zmiana w zakresie opłaty za wypłatę gotówki kartą i za pomocą BLIK z bankomatów obcych w kraju nastąpiła zgodnie z regulacjami wiążącymi klientów i bank. Bank był uprawniony do wprowadzenia tej zmiany na skutek wystąpienia jednej z ważnych przyczyn określonych w tych regulacjach. W tym przypadku jest to wzrost o co najmniej 1% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku, ogłaszanego przez GUS za dany miesiąc, w stosunku do analogicznego miesiąca roku poprzedniego.
2/ Dlaczego karzecie klientów za to, że korzystając z otwartych granic robią zakupy za granicą (np. w Amazon), czy podróżują bez paszportu po Europie? Przez podejście wielu polskich banków (do których dołączacie) podczas pobyty za granicą zamiast jak w kraju z karty wolę korzystać z gotówki. Prowizja za przewalutowanie transakcji to pomyłka.
Wprowadzenie prowizji jest konsekwencją zmian systemowych wymuszonych przez organizację płatniczą Visa. Zmieni się głównie forma rozliczenia transakcji w obcej walucie. Był on wówczas mniej widoczny, bo zawierał się w różnicach kursowych. Teraz prowizja będzie wyraźnie pokazana jako odrębna pozycja w historii transakcji. Łączna kwota transakcji (razem z prowizją) będzie zbliżona do analogicznej transakcji przed zmianami.
3/ Dlaczego nie próbowaliście dogadać się z Euronetem (bankomaty na każdym kroku) albo choć jak Milenium z BZ WBK, żeby poszerzyć ofertę darmowych maszyn? Albo wprowadzić jakąś opłatę za darmowe bankomaty jak np. mBank?
Bank oferuje klientom urządzenia dynamicznie rozwijającej się sieci Planet Cash, która instaluje je w miejscach atrakcyjnych dla naszych klientów. Dodatkowo sieć Planet Cash uzupełnia geograficznie sieć lokalizacji urządzeń Banku. Bankomaty sieci Planet znajdują się w mniejszych miejscowościach, w których nie ma urządzeń ING Banku. Będziemy analizować potrzeby klientów oraz zgłaszane uwagi i na tej podstawie będzie planowany dalszy rozwój sieci darmowych urządzeń.
4/ Przekonujecie do cashback. Super. Ale czy zrobiliście cokolwiek, żeby zaoferowała go np. Biedronka albo Lidl - dwie największe sieci dyskontów? Albo Tesco? Chętnie bym korzystał z tej uslug, ale mały sklep w którym robię zakupy oraz inne nie oferują cashbacku.
Na bieżąco informujemy o tej możliwości wypłaty naszych klientów na stronie banku oraz promujemy ją wśród naszych klientów poprzez promocje i kampanie reklamowe. Od października realizowana jest kampania: „Wypłacaj gotówkę przy okazji zakupów”. Bank nie ma jednak bezpośredniego wpływu na oferowanie przez sklepy usługi cashback.
5) Przekonujecie, że powiększacie sieć maszyn własnych. Super. Niestety z tego co widzę ostatnio nowe bankomaty ING do dokładane do istniejących w oddziałach. Proszę zatem o konkretne dane ile z maszyn zamontowanych ostatnio (np. w ciągu 6 miesięcy) pojawiło się w nowych lokalizacjach nie będących oddziałami ING. Oraz ile takich się pojawi?
Do końca roku planujemy instalację ponad 100 bankomatów w nowych lokalizacjach: centrach, galeriach handlowych, miejscach atrakcyjnych dla klientów banku, miejscach, w których nasi klienci wykonują dużo transakcji w bankomatach. Ok. 80% urządzeń zostanie zainstalowanych do początku grudnia. Aktualnie jest zainstalowanych ponad 50 nowych urządzeń.
W oddziałach wymieniamy bankomaty na nowoczesne urządzenia dualne, gwarantujące dostęp do wypłat i wpłat. Standardowo w każdym oddziale będą do końca roku zainstalowane co najmniej 2 tego typu urządzenia.
25-11-2015 17:29
26-11-2015 23:01
Jestem lojalnym klientem ING od ładnych paru lat. Konto Direct jest moim podstawowym, na które otrzymuję wynagrodzenie, z którego dokonuję większości transakcji i wypłat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony z usług ING i polecałem to konto wielu moim znajomym i rodzinie. Jednym z największych plusów był właśnie brak opłat związanych z wypłatami z bankomatów.
Muszę niestety z przykrością stwierdzić, że w związku z planowaną zmianą tebeli opłat i prowizji i zniesieniem darmowych wypłat z "obcych" bankomatów zmuszony jestem do zamknięcia konta i przeniesienia się do konkurencji.
Uważam, że to spory błąd, który będzie kosztował ING wielu klientów - poza mną podobną decyzję podjęło już wielu ludzi z mojego otoczenia. Rozumiem jeszcze, gdyby bank wprowdził tę zmianę, ale z możliwością anulowania opłaty po przekroczeniu jakiegoś limitu wpływów czy transakcji. Jednak bezwarunkowa opłata za bankomaty lub, ewentualnie, zmiana na konto Komfort z opłatą 12 zł/mieś. to kiepski ruch.
Jeśli kiedyś powróci oferta z darmowymi bankomatami, bardzo chętnie wrócę na łono ING. Natomiast póki co uciekam do konkurencji.
27-11-2015 06:27
Żaden problem ponownie zmienić Bank.
27-11-2015 06:29
Trafiłeś w samo sedno
27-11-2015 09:27
Zastanawiam sie czy wprowadzone oplaty to nie czasem kompensacja kosztu wygenerowanego przez Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie:
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |