20-07-2023 14:03
W kwietniu wpłatomat podczas wpłaty kwoty 3400 pokazał awarię i zabrał pieniądze, które nie zostały zaksięgowane na koncie. Telefon ze zgłoszeniem wykonany jeszcze przy wpłatomacie.
Po zgłoszeniu i czekaniu otrzymałam zwrot 1600 zł bo rzekomo tyle wpłacałam. Złożyłam kilka odwołań (ostatnie: 118341/04/2023). Nie będę się rozpisywać, jakie bzdurne argumenty bank mi przesyłał w negatywnych decyzjach, ale ostanie pismo mnie rozwaliło, bo między innymi napisali, że właściciel wpłatomatu stwierdził, że nie było awarii tego dnia. Pieniądze były mi niezbędne do uregulowania zobowiązania wobec partnera biznesowego, a więc przeżyłam koszmarny stres jak zorganizować na już kolejne 3400.
Moja sprawa już trafiła do Rzecznika Finansowego i dzisiaj otrzymałam informację, że czeka na przydzielenie do mecenasa. Niestety sprawy takie trochę trwają, ale ja zaczekam, jak to nie pomoże pójdę z tym do sądu.
Zachęcam wszystkich okradzionych klientów do składania wniosków o podjęcie interwencji przez RF.
Nie dajmy się okradać !!!
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |