Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Okradziony klient (będący w ING od ok 20 lat)

W kwietniu wpłatomat podczas wpłaty kwoty 3400 pokazał awarię i zabrał pieniądze, które nie zostały zaksięgowane na koncie. Telefon ze zgłoszeniem wykonany jeszcze przy wpłatomacie.

Po zgłoszeniu i czekaniu otrzymałam zwrot 1600 zł bo rzekomo tyle wpłacałam. Złożyłam kilka odwołań (ostatnie: 118341/04/2023). Nie będę się rozpisywać, jakie bzdurne argumenty bank mi przesyłał w negatywnych decyzjach, ale  ostanie pismo mnie rozwaliło, bo między innymi napisali, że właściciel wpłatomatu stwierdził, że nie było awarii tego dnia. Pieniądze były mi niezbędne do uregulowania zobowiązania wobec partnera biznesowego, a więc przeżyłam koszmarny stres jak zorganizować na już kolejne 3400.

Moja sprawa już trafiła do Rzecznika Finansowego i dzisiaj otrzymałam informację, że czeka na przydzielenie do mecenasa. Niestety sprawy takie trochę trwają, ale ja zaczekam, jak to nie pomoże pójdę z tym do sądu.

Zachęcam wszystkich okradzionych klientów do składania wniosków o podjęcie interwencji przez RF.

Nie dajmy się okradać !!!

 

Odpowiedz
0 Lajków
OM_-2023
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-07-2023
Wiadomość 1 z 1 (1 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy