Odpowiedz
Highlighted

Kolejny wpłatomat zjadł pieniądzę

Promujecie swoje niesamowite usługi internetowe, blik mastercard w telefonie i tp. Generalnie używam tego. Niezliczoną ilość razy aplikacja nie działała/ nie odpowiadała w sklepie przy bankomacie. Wiele razy świeciłam oczami przy kasach przy kelnerkach i poczcie ale to nic. Wiadomo żadna technologia nie jest idealna i przykładacie ,,wszelkie starania'' na jej doskonalenie. Co nie zmienia faktu że jako klient też chcę jakiejś normalnej obsługi. Naprawdę jestem bardzo cierpliwą i tolerancyjną osobą. W dniu 15.5 wpłacałam pieniądze w waszym wpłatomacie przy placówce na grójeckiej 184 w Warszawie. Pieniądze zostały ,,zdeponowane'' (zjedzone przez automat) żadnego podtwierdzenia żadnej gotówki nic 0 środków na koncie. Rozumiem, maszyna nie człowiek mylić się może. Dzwonie na infolinie i nieadykwatna pani odbiera, nic nie tłumaczy jakbym pytała ją o niewiadomo co, wzdycha i robi mi ogromną przysługę. Rozumiem ja też o 20 siedząc na infolinii też bym była zmęczona, może ma gorszy dzień, ok. Składam reklamacje ona prosi bym się kontaktowała w dniu jutrzejszym (16.5) tak też robię. Dnia następnego pytam i dzwonię tłumaczą że 7dni/ że postarają się jak najszybciej i wgl. Dzwonie jeszcze parę razy dalej się staracie. Dopiero w czwartek ktokolwiek mnie pyta jak wpłacałam pieniądze, zadaje więcej pytań i się kontaktuję z serwisem. Dostaję informację że reklamacja jest przetwarzana i został nadany ,.priorytet''. No ok. Czekam dziś jest 22.5 ostatni dzień na udzielenie odpowiedzi, dzwonie pytam czy się coś ruszyło czy coś wiadomo dalej nic (czekałam aż w systemie znajdzie informacji o reklamacji około 20min). Czekam na odpowiedź dziś do 23:59 i wyciągnę inne konsekwencję (po prostu najprawdopodobniej pójdę na policję albo po poradę prawną rzecz jasna w dniu kolejnym).
PS. 7dni to długo, ja rozumiem że ludzie niektórzy mają stabilność finansową i oszczędności ale ja nie. Jest to moja wypłata też muszę płacić za prąd i coś jeść a historyjka o tym że wpłatomat zjadł pieniądze brzmi absurdalnie.
PS2. Przykro mi że pani na infolinii miła zły dzień ale ja kiedy to się stało w jednej ręce trzymałam pizze na drugiej miałam smycz z psem, pilnowałam trójki dzieci, 2 biegających sześciolatków i słuchałam zrzędów 11latka że już chcę do domu i jeszcze odbierałam telefony od kierowców bo pracuję w spedycji, mało tego były to nadgodziny które wzięłam po pracy, więc też nie miałam najlepszego dnia ale wiadomo każdy może być zmęczony i mieć gorszy dzień Emotikon: Szczęśliwy
PS3. W związku z powyższym nie polecam waszego Banku nikomu ba! Sama przejdę do Alioru (choć mają gorszą ofertę to niema tylu problemów technicznych i aplikacja jest bardziej stabilna).
 
Odpowiedz
0 Lajków
Kaczuszka98
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
2
22-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 820 wyświetleń)

Re: Kolejny wpłatomat zjadł pieniądzę

Cieszymy się, że wszystko się wyjaśniło Emotikon: Szczęśliwy Szczegóły przekazaliśmy Ci w wiadomości na Facebooku.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
234
49
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (5 760 wyświetleń)

Re: Kolejny wpłatomat zjadł pieniądzę

dziwny wątek... w którym miejscu pisze ktoś, że się coś wyjaśniło? Druga sprawa- o wpłatomatach kradnących pieniądze wątków jest duuuużo, więc- z nich nie korzystam.

Odpowiedz
0 Lajków
zett1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
20
1
28-10-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 137 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy